Trifold shutter cards

De senaste dagarna har jag experimenterat med trifold shutter kort, modellen verkar även kallas tri shutter kort eller trifold kort. Jag tror inte det är någon skillnad utan bara olika benämningar.

Det första kortet är 24 x 21 centimeter. Jag använde ett rött papper som bas. Sedan använde jag olika mönstrade papper med blommor och en tekopp i mitten. Slutligen dekorerade jag med blommor och fjärilar.

Foto: Sofie

Det andra kortet är 24 x 16 centimeter. Jag använde ett grönt papper som bas och dekorerade det med ugglor och lite blommor. Jag är inte helt hundra på att detta kort är klart, det känns som om det saknas något…

Foto: Sofie

Det här kortet är 20 x 15 centimeter och jag använde ett svart papper som bas. Sedan dekorerade jag med rött och rödprickigt papper och avslutade med tekoppar, tekannor och muffins.

Foto: Sofie

Kommentera

