Exempel på olika Pop-up Box Cards

Foto: Sofie

Jag har så roligt med min Sizzix Big Shot Plus stansmaskin. Just nu är favoriten dessa pop-up box cards som jag gör med lawn cuts ”Scalloped Bix Card Pop-up” från Lawn Fawn. Det är en enkelt och kul och möjligheterna oändliga.

Ovan är ett födelsedagskort i rosa, vitt och lila med fjärilar, blommor och ballonger. Ballongerna är gjorda med lawn cuts ”Party Balloons” från Lawn Fawn.

Foto: Sofie

Detta är ett kort med texten ”Be-you-tiful” Kortet är i svart, blått och gult/guld med en rosett och en mängd luftballonger, moln och ballonger.  Luftballongerna är gjorda med lawn cuts ”Blue Skies” med matchande stämplar från Lawn Fawn.

Foto: Sofie

Det här är en av mina favoriter, passar utmärkt till Alla Hjärtans Dag eller som en hälsning till någon du älskar. Kortet är i rött och guld med texten ”Love” och en stor rosett. Sedan är det dekorerat med hjärta och ballonger.

Besök gärna min YouTube-kanal för att se videoklipp av korten.

 

Kommentera

