Teburk blir pennburk

Foto: Sofie

Jag har alltid tänkt att jag ska spara min vackra teburk från Ladurée, problemet var bara att locket hade ljusnat i solen. När jag sedan pillade bort klisterlappen på framsidan blev det ett fult märke. Min tanke var ändå att jag kunde dekorera den och spara burken utan lock.

Foto: Sofie

Jag klistrade spets kring kanten, satte ett bokmärke för texten och en rad rosa bling längsmed nedre kanten. Resultatet ser du nedan, personligen tycker jag att det blev väldigt bra.

Foto: Sofie

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lillemor och Richard
    Apr 04, 2017 @ 21:22:48

    Oj vilken fin burk. Du är så duktig…du borde öppna din egen lilla boutique.
    Mostern i TN

    Liked by 1 person

    Svara

Kommentera

