A Month of Letters – challenge 2017

month-of-letters-2017

I år har jag valt att delta i Month of Letters. Det innebär att jag kommer att skicka minst ett brev, vykort eller dylikt varje dag under februarimånad. Jag kommer att rapportera allt jag skickar här på min blogg, vill du ha ett brev eller vykort kommentera gärna. Har jag inte din adress behöver jag även den. Du hittar även A Month of Letters Challenge på Facebook.

1) Ett födelsedagskort till en god vän och fyra Surprise swap-kort (Frankrike)

2) Ett kort till min idol och goda vän, två Surprise swap-kort (Finland och Tyskland) och två kort till lettermo-deltagare (USA)

3) Ett Happy Mail till en FB-vän i USA och ett kort till en lettermo-deltagare (USA)

4) Ett Happy Mail till en väninna i Kanada, ett kort till en lettermo-deltagare (Belgien) och ett brev till min man

5) Ett brev och ett kort, båda till lettermo-deltagare (England och USA)

6) Ett kort och tepåsar samt ytterligare tre kort, alla till lettermo-deltagare (Australien, Singapore och USA)

7) Ett födelsedagskort till en god vän på Island och ett Surprise swap-kort (Finland)

8) Ett födelsedagskort till min väninna och två kort, alla till lettermo-deltagare (England och Schweiz). Idag fick jag kort från två lettermo-deltagare (USA)

9) Svar på två kort från lettermo-deltagare (USA)

10) Tre Alla Hjärtansdag-kort och ett Happy Mail till en väninna i USA. Idag fick jag kort från tre lettermo-deltagare (Schweiz, Singapore och  Tyskland)

11) Fyra Surprise swap-kort (Holland, Malaysia, Tyskland och USA)

12) Ett kort till en lettermo-deltagare (USA)

13) Ett kort samt ett svar, båda till lettermo-deltagare (USA samt Tyskland). Till mitt svar hade jag gjort ett eget kuvert.

14) Ett kort till pappa och hans flickvän, ett kort till en lettermo-deltagare (USA) samt ett brev och tepåsar till en lettermo-deltagare (USA). Idag fick jag två kort, ett brev samt ett paket från lettermo-deltagare (Australien, Sverige och USA)

15) Ett paket med ett loaded envelope till en väninna i USA (vi deltar både i en utmaning i en FB-grupp) samt ett svar på ett brev från en lettermo-deltagare (USA). Idag fick jag kort från en lettermo-deltagare (England).

16) Ett födelsedagskort till en väninnan i Tyskland och ett svar på ett brev från en lettermo-deltagare (Australien). Idag fick jag kort från en lettermo-deltagare (England).

17) Ett Happy Mail/födelsedagskort till en FB-väninna i England

18) Ett Happy Mail till en väninna i USA och ett svar på ett brev från hennes son

19) Ett Happy Mail och brev till en väninna i England och ett Surprise swap-kort (Sverige)

20) Ett kort till en lettermo-deltagare (USA). Idag fick jag ett kort, ett brev med te och ett brev med lite presenter från lettermo-deltagare (Sverige och USA).

21) Två kort varav ett svar, båda till lettermo-deltagare (Tyskland och USA) och ett Happy Mail/födelsedagskort till en medlem i min Happy Mail-grupp A World of Happy Mail. Idag fick jag kort från en lettermo-deltagare (USA)

22) Ett brev och te som svar till en lettermo-deltagare (USA)

23) Ett Surprise swap-kort (Bangladesh). Idag fick jag brev med te från en lettermo-deltagare (USA).

24) Två Surprise swap-kort (Schweiz och USA). Idag fick jag två kort från lettermo-deltagare (England och Tyskland).

25) Ett Surprise swap-kort (Vitryssland) och ett svar på ett brev från en lettermo-deltagare (England)

26) Ett paket med ett loaded envelope och en inflyttningspresent till min väninnan i Sydafrika

27) Ett svar på ett kort från en lettermo-deltagare (Tyskland) samt ett brev med kvitton till jobbet. Idag fick jag ett brev och två kort, alla från lettermo-deltagare (England, Singapore och USA).

28) Ett Happy Mail till vinnaren i min tävling samt fyra svar (två kort och två brev) till lettermo-deltagare (England, Singapore och USA)

Då var februari över och jag har genomfört min första Lettermo, jag vet inte ännu om jag kommer delta nästa år men det var roligt att göra det i år.

Kommentera

