Pipstickers – mitt första månadspaket

För några veckor sen tipsade jag om Pipsticks i inlägget Tips: Pipsticks. Idag fick jag mitt första månadspaket och jag är väldigt nöjd 🙂

pipsticks-januari-2017-1Foto: Sofie

Paketet innehåller:

  • 15 ark med klistermärken
  • 1 vykort
  • 1 citatkort
  • 1 Sticker Club nyhetsbrev
  • 1 VIP lott
  • Återanvändningsbart kuvert

pipsticks-januari-2017-2Foto: Sofie

pipsticks-januari-2017-3Foto: Sofie

Om du är sugen på att testa en prenumeration använd gärna min länk Sofies Pipsticks den ger dig 5 USD i rabatt på din första beställning! Eller hojta till med din e-mailadress så skickar jag ett mail med rabattkoden 🙂

Kommentera

