Tips: CraftyGirlsX2

2017-02-09-12-26-17Foto: Sofie

När jag började med journaling hörde jag ofta talas om TN’s och Traveler’s notebooks. Det är en sorts anteckningsbok eller egentligen fodral som kan hålla upp till sju (tror jag) anteckningsböcker, sk inserts. Dessa inserts finns i många olika färger och format.  Men eftersom jag inte har en TN trodde jag inte att jag kunde beställa några, det visade sig att jag har fel. En insert är som sagt en anteckningsbok och fungerar även utan TN. Så för några veckor sen beställde jag ett antal från CraftyGirlsX2.  Normalt sett skickar hon inte utomlands men då vi är med i samma grupper på Facebook var hon snäll och gjorde ett undantag. Igår kom äntligen mitt paket och mina anteckningsböcker är helt gudomliga. Det är sju stycken på bilden och alla är olika. Nedan ser ni framsidan på två av dem.  Jag är så glad att jag fick beställa dessa då de inte bara är vackra utan även användbara.

2017-02-09-12-26-41Foto: Sofie

Kommentera

