Tips: Pipsticks

Jag älskar klistermärken och har alltid gjort. Under en tid har jag köpt på mig fina, söta och vackra klistermärken som jag exempelvis pryder ett kuvert med när jag skickar födelsedagskort. När jag började med journaling medförde det även att jag började pyssla igen. Utöver att jag dekorerar min kalender och mina dagböcker, skapar jag egna journal cards och så skickar jag Happy Mail (ett kuvert med små söta saker som kort, journal cards och klistermärken som du skickar för att göra mottagen glad).

Till allt detta går det åt en hel del klistermärken och mamma tipsade mig om Pipsticks. Dels kan man prenumerera på klistermärken och dels går det att beställa enskilda ark eller paket med klistermärken.

pipsticks-subscriptionFoto: The Box Bureau

Under julrean beställde jag ett paket med julklistermärken och blev väldigt nöjd. Så nu har jag börjat prenumerera på deras Pro Club Classic för 14:95 USD i månaden. Paketet innehåller:

  • 15+ sheets of stickers
  • 1 postcard
  • 1 quote card
  • 1 Sticker Club newsletter
  • 1 VIP raffle ticket
  • Fun re-usable packaging
Mitt första paket skickat om bara några dagar och jag ser fram emot att se vad det är i det. Det bästa med prenumerationen är att det går att avsluta den när som. Om du är sugen på att testa en prenumeration använd gärna min länk Sofies Pipsticks den ger dig 5 USD i rabatt på din första beställning!

Läs mer: Journaling – kreativt skriva, Journal cards – Inspirations kort och Planera inför julen med din egen julplanerare

Kommentera

