Gästbok till bröllopet

2016-10-16-15-48-34Foto: Sofie

Min väninna Karien i Sydafrika älskar att skapa och hon är fantastiskt duktig på det så jag frågade om hon ville göra ett bröllopsalbum till N och mig. Hon blev glad för frågan och ville självklart hjälpa oss. Under resans gång bad jag henne även göra en gästbok till oss. Resultatet blev fantastiskt

Video: Karien Jacobs

Vi invigde gästboken på vår lysningsmottagning söndagen den 27 november och till det tillfället hade jag skapat en försättssida, se bild nedan.

2016-11-22-19-19-25Foto: Sofie

På själva bröllopsdagen var tanken med gästboken att våra gäster skulle skriva sin hälsning på den högra sidan och på den vänstra sidan ville vi ha ett foto på hälsningsgivaren. Vår fotograf tyckte att det var en bra idé att fota alla våra gäster och då tänkte vi att det vore kul att ha foton på de som skrivit hälsningar till oss i gästboken. Det gör gästboken än mer personlig. Så för att uppmana alla gäster att fota sig gjorde jag en skylt som stod bredvid gästboken. På skylten stod det:

 Skriv gärna en hälsning till oss i gästboken!
Vi önskar att ni skriver på högersidan, på vänstersida vill vi gärna ha ett foto av hälsningsgivaren.
Fotografering sker i Hanna Winges salong.

Skylten är utskriven på ett vanligt A4-papper och sitter i en vit ram som jag har dekorerat med vita, glittriga rosor av papper från Panduro Hobby.

2016-10-16-15-48-02Foto: Sofie

Vill du ser mer av vad min väninna har skapat besök hennes sida Umbrelievable Creations.

Kommentera

