Tro Hopp och Kärlek – blommor, present & dekoration med det lilla extra

20161120_104133Foto: Sofie

Inför bröllopet satt vi och funderade på hur alla skulle känna igen vår toastmaster. Mamma kom på idén med ett band i likhet med ordensband med texten Toastmaster som vår toastmaster skulle bära diagonalt över axeln. Jag tänkte att vi borde kunna beställa ett sådant band via floristen som ska göra min brudbukett. Min tanke var att det borde gå att använda samma typ av band som används till begravningsband. Det visade sig docka att vår florist inte skriver sina egna band utan att de köper in den tjänsten. Jag började söka runt lite på nätet och hittade Tro Hopp och Kärlek – blommor, present & dekoration med det lilla extra. Så jag mailade och frågade om hon kunde hjälpa oss med ett toastmasterband och fick snabbt svar att det kunde hon absolut göra. Vi beställde ett klarrött band med vit text och häromdagen kom bandet med posten. Bandet är superfint och vi kunde inte var mer nöjda med servicen Allt faller mer och mer på plats inför bröllopet!

2016-11-19-03-59-12Foto: Sofie

Kommentera

