Alla dessa småsaker till bröllopet

De senaste veckan har jag suttit och jag letat på nätet efter en morgonrock eller liknande att ha på mig på bröllopsdagen. Du vet ett sån’t där klädesplagg som egentligen är helt onödigt men bara såå kul 😉

Jag fastnade bland annat för den här morgonrocken. Den är bara såå söt, jag absolut älskar den!

betsey-johnson-white-the-bride-terry-robe-7351109-product-1-655359677-normal

Victoria Secret har även en söt huvtröja… Nackdelen är att luvan kommer att vara i vägen när jag gör mig i ordning.

images

Jag har även ägnat många timmar åt att botanisera på AliExpress. Här går det att hitta alla småsaker som man behöver till bröllopet; ringkuddar, korgar för blomblad, paljetter och kristaller, små presentaskar och annat kul. Jag har beställt ett par grejer via AliExpress och tycker att det fungerar bra. Priserna är relativt låga och jag tycker att leveranstiderna är acceptabla. Det mesta skickas från Kina så tänk på att vara ute i god tid, acceptabla leveranstider betyder från ett par veckor till någon månad.

Exempel på ringkudde med matchande korg för förslagsvis blomblad från AliExpress.

Delicate-Crystal-Rhinestone-Decor-Double-Heart-Style-Flower-Basket-with-15-15-Ring-Pillow-for-Wedding.jpg_220x220

Hur som är det hur kul som helst att titta på saker till bröllopet och det finns en hel uppsjö av saker jag inte visste att jag behövde 😉

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Annika
    Aug 29, 2016 @ 23:55:57

    Glöm inte nattlinnet

    Liked by 1 person

    Svara

Kommentera

