Skorna har kommit!

20160421_192634Foto: Sofie

För en dryg vecka sen var N och jag på Bröllopshuset och beställde jacka och skor till min brudklänning (läs mer: Accessoarer till brudklänning). I förra veckan fick jag ett SMS om att jackan hade kommit så i lördags var vi i Linköping. När vi kom in i butiken visade det sig att även skorna hade kommit.

Jag började med att prova jackan men den var tyvärr för liten. Butiken ska beställa en ny i en storlek större så nu hoppas vi att den passar fint. Sen provade jag skorna och vilka skor! Detaljerna är helt underbara, skinnet är mjukt och fint och har en vacker pärlemorfärg. Sulan, klacken och knapparna är glittriga och helt enastående. De är öppna fram och knäpps med tryckknappar. Passformen var bra och jag tror att de kommer att funka hela kvällen lång, till och med att dansa i. Framförallt kommer de att passa utmärkt till min klänning!

20160421_193136 - kopiaFoto: Niclas

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Annika
    Apr 21, 2016 @ 21:39:01

    Jättesnygga och kommer också att funka jättebra att ha efter bröllopet också

    Liked by 1 person

    Svara

Kommentera

