Bloggen 5 år – Grattis!

5år ballonger

När jag började blogga för 5 år sen trodde jag aldrig att jag skulle hålla den vid liv, jag var till och med skeptisk till hela konceptet den dag jag startade min blogg. Nu har det gått fem år och ni har fått följa mig i vått och torrt. Vissa månader och år bloggar jag mer, andra mindre. Flera av er läsare är mig trogen och det värmer och stärker. Så nu ser jag fram emot ytterligare 5 år som bloggare!

Ja, det har gått ytterligare ett år och jag kan inte annat än upprepa orden från förra året! Ämnena varierar och ändras utifrån mitt liv men oavsett vad kommer jag att fortsätta blogga. Tack alla läsare för de gångna fem åren, jag ser fram emot de nästkommande fem *ler*.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Annika
    Mar 08, 2014 @ 08:45:35

    Grattis till 5 år, snart är det 6 år för mig som bloggare 🙂

    Gilla

    Svara

Kommentera

