Fåfäng och ambivalent

Jag har fått veta att jag måste genomgå titthållskirurgi för att ta reda på varför jag har så ont i magen som jag har. Nu är saken den att jag är så pass fåfäng att jag tycker att det är otroligt jobbigt att göra ett ingrepp för att eventuellt hitta orsaken till mina smärtor. På många sätt tycker jag att jag är löjlig. För det är klart att det är bättre att veta och vad är väll två-tre små ärr?! Samtidigt har jag kroppskomplex och har alltid haft. Att få ett antal små ärr på magen gör inte det hela bättre. Det känns så pass tungt att jag överväger att inte ens göra operationen…

*suck*
Det må vara ett i-landsproblem men det är ändå ett bekymmer för mig!

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Annika
    Nov 29, 2013 @ 16:27:12

    De ärren försvinnet snabbt och kommer inte att synas i slutänden, annars om någon frågar får du väll säga att du fick dem när du kämpade ner ett par vampyrer i din varulvsdräkt 😉

    Gilla

    Svara

Kommentera

