Dagens visdomsord

995810_10151435598065950_1303452886_n

En vän till mig publicerade den här på Facebook för några dagar sen och jag gillar den. Jag ser en bild av ett litet barn framför mig, ett litet barn som sakta men säkert lär sig att gå och tar ett steg i taget. Barn är ganska så kloka varelser som utforskar världen i sin egen takt. Jag tror att vi vuxna behöver komma ihåg det. Vi behöver inte nå målet på en gång bara vi rör oss framåt. Ibland kan till och med ett steg tillbaka vara ett steg framåt. Så, se målet och ta ett steg framåt. Du kommer närmare för var dag som går…

Kommentera

