Grattis på födelsedagen!

Då var det dags igen och detta år fyller jag halvjämt. När jag försökte förklara för min pappa att 35 var halvjämt så jag att det är halvvägs till 40. Då kontrade han med ”Nej, det är det inte alls. Det är halvvägs till 70!” Tack för den Televerket!

Ja, ja nog om det. På sedvanligt sätt kommer jag att fira min födelsedag i Cadierbaren. I år blir det afternoon tea i trevligt sällskap. Å för den som inte vet tycker jag om att fira min födelsedag och i år känns det lite extra eftersom jag ändå fyller 35. Mamma påpekade igår att jag är lite barnlig och ja, jag är barnsligt förtjust i att fira min födelsedag 😉

Jag vill även gratulera min bror och en av mina kära vänner som också fyller år idag. Grattis!

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Annika
    Maj 06, 2013 @ 18:53:53

    Grattis kram

    Gilla

    Svara

Kommentera

