Dagens visdomsord

Sometimes...

Såg den här på Facebook för några dagar sen och det slog mig att det ligger något i detta. Ibland känns det som om allt håller på att rasa samman fast det kanske egentligen är på väg att falla på plats.

Just nu känner jag att allt är på väg att rasa samman, det är många pusselbitar i mitt liv som flyttas runt och jag vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till det. Men på något sätt känner jag trots allt tillit till att det kommer bli bra. Att pusselbitarna flyttas runt för att det behövs, för att mitt liv ska få en bättre balans, blir mer utmanande och intressant men samtidigt stabilare och mer harmoniskt.

Så, om du känner att allt är på väg att rasa samma ha lite tillit så faller allt förhoppningsvis på plats!

Kommentera

