Dagens visdomsord

Choose me...

Oavsett om du väljer en partner eller om du har fler, oavsett om du är straight eller gay. Det viktigaste är att göra valet och att göra ett aktivt sådant. Idag känns det som om vi mer och mer håller varandra på halster, behåller kontakten utifall att andan faller på eller om vi ändrar oss. I slutänden blir alltid någon sårad, den ena eller andra investerar mer känslor. För mig spelar det ingen roll om jag är den enda. Men jag vill att du väljer mig, att du är med mig för att du vill och för att du tyycker om mig. Jag är ingen backup plan och jag är definitivt inget andrahands val. Välj mig annars går jag, så enkelt är det!

Kommentera

