Positiva affirmationer

affirmationskort_fr_sidan_818

Min coach rekommenderade mig att använda mig av positiva affirmationer precis innan jag somnar. En affirmation är ett positivt påstående om dig själv eller din omgivning. Enligt henne är det ett av de mest effektiva sätten att förändra sitt liv och sina tankar. Anledningen är att om du tänker positiva tankar precis när du är på väg att somna tar du med dessa in i drömmarna som är sammanlänkade med det undermedvetna. Då påverkas ditt undermedventa, sömnen därmed nästa dag positivt.

Jag testade i måndags och wow, jag somnade utan att ens märka det och vaknade pigg och glad nästa dag. Det låter som hokus pokus men på mig fungerade det utmärkt och jag tänker forsätta med det. Speciellt då det gör att jag sover som ett barn!

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Louise
    Jan 17, 2013 @ 08:50:53

    Häftigt! Jag ska också testa!

    Gilla

    Svara

Kommentera

