Spåkulan ljuger aldrig!

Det finns en app på Facebook som heter Spåkulan, jag absolut älskar att klicka på Spåkulan och få fram visdomsord. Idag stod det så här:

Spåkulan ljuger aldrig!
Sofie fick ett svar av Spåkulan:
Glöm dina ex. Det var inte bättre förr. Nu inleder du ett passionerat nytt förhållande.

Spådomen kom så klockrent då jag på något sätt har fastnat i gamla hjulsspår. Stirrat mig blind på killar som jag redan avfärdat av en eller annan anledning. Så tack för visdomen Spåkulan, nu ska jag blicka framåt och ge mig in i nya relationer och nya äventyr.

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. abdiha
    Nov 06, 2012 @ 19:51:10

    hej jag skulle kunna veta…hur min framtid kommer bli

    Gilla

    Svara

Kommentera

