Nya skor

Idag var jag i Liljeholmen på lunchen för att köpa en tvättpåse till mina nya helt underbara topp från Chloé. Det slutade med att jag rea shoppade två par skor från Rockport. Det var halv priset på dem så jag fick två par skor för 1050 kr.

Ett par snygga vita pumps, Janae boat pump, som dessutom kommer passa perfekt med min nya topp 🙂

Och ett par beiga mocka loafters/ballerinaskor, Etty plain moc.

Om du inte redan förstått det bara älskar jag skor och tycker inte att en kvinna kan ha för många par 😉

Kommentera

