Biosommar

SF har under några år haft något som kallas biosommar, det är nio filmer som har premiär under sommaren och om du som medlem i Bioklubben ser alla nio filmer under sommaren (23 maj till 17 augusti) får du extra Bioklubbspoäng. Jag gillar verkligen att gå på bio och har inga problem med att krypa in i en mörk och sval biosalong på sommaren. Av sommarens nio filmer vill jag se två, har redan sett en och kan tänka mig ytterligare tre.

Måsten är Men in Black 3 och Snow White and the Huntmans.
Har redan sett Snabba Cash II men kanske ser den igen på bio nu när den är färdigredigerad. Jag såg den på en testvisning.
Kan tänka mig Prometheus, The Amazing Spider-Man och The Dark Knight Rises.
De som är kvar är Ice Age 4: Jorden skakar loss, Cockpit och Madagaskar 3. Inge av dem lockar speciellt mycket.

Ser jag alla dessa har jag skrapat ihop fem eller sex filmer. I fredags blev det MiB 3 med mamma och JK och vi har redan bestämt att vi ska se Prometheus tillsammans. Sen får jag se hur det går under resten av sommaren.

Så här står det på hemsidan:
Tjäna 3600 extra Bioklubbspoäng i sommar!

Du som är medlem i Bioklubben och ser flera av filmerna som ingår i Biosommar, mellan 23 maj och 31 augusti, belönas med extrapoäng. Om du ser 5-8 av Biosommarfilmerna få du 1200 extrapoäng. Alla 9 Biosommarfilmerna får du 3600 extrapoäng.

Du registrerar ditt biobesök som vanligt på biografen eller på sf.se när du köper biljett. OBS! Poängen är ej nivågrundande, d.v.s. de extrapoäng du får om du ser 5-8 alt. 9 Biosommarfilmer justerar inte din medlemsnivå, utan är poäng du kan använda för att hämta ut fribiljetter eller menyer i kiosken på någon av SF Bios biografer. Efterregistrerade biljetter gäller ej som underlag. Poängen delas ut i mitten/slutet av oktober. (källa)

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Annika
    Maj 28, 2012 @ 06:25:36

    Det är svårt att få ihop de högsta poängen när de lägger in animerad film som måste filmer

    Gilla

    Svara

Kommentera

