Nya persienner

Foto: Sofie

I höstas när jag flyttade in i lägenheten lagade jag mina persienner själv, det var pillrigt men fungerade. Problemet var en av trådarna som håller persiennen upp, jag bytte den och lyckaded till och med trä tråden igenom fönstret. Läs bloggen här.

Efter ett tag lossnade en av de andra trådarna och persiennen hängde på sne. Jag orkade inte ge mig in och lagar dem igen. När persiennen i balkongdörren rasade ner i vintras bestämde jag mig för att köpa nya. Ingen idé att ge sig på den också…

Idag kom PerZienn och satte upp mina fina nya persienner. För 1 200 kr fick jag inte bara nya persienner utan hjälpa att sätta upp dem. Väl spenderade pengar *mycket nöjd*

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Annika
    Maj 05, 2012 @ 05:50:09

    Skönt med persienner nu till sommaren när det kommer att lysa extra mycket sol

    Gilla

    Svara

Kommentera

