DVD: Private Practice – säsong 3

Nu har jag äntligen tagit mig igenom tredje säsongen av Private practice. Det är 23 avsnitt och av någon anledning tog det tid och serien kändes inte lika bra som tidigare. En av anledningarna kan vara att jag såg först och andra säsongen för ungefär ett år sen, en annan anledning kan vara att jag har sett flera av avsnitten på TV. Det är fortfarande ett relationsdrama och serien fokuserar kring Dr Addison Montgomery och den klinik hon jobbar på i Kalifornien. Samtidigt har det blivit mer komplicerat, Naomi har lämnat kliniken för en annan klinik i samma hus. Violet har fått barn och blivit knäpp på kuppen. Addison och Pete är ett par men båda trånar efter andra, Addison efter Sam som är Naomis fd man och Pete efter Violet som har lämnat deras gemensamma barn i hans vård då hon behöver hitta sig själva. Samtidigt är det struligt mellan Cooper och Charlotte. Det är ständigt någon som är sur på någon och inget fungerar riktigt. Jag tycker på något sätt att säsong tre är lite tråkig.

Det roligt är dock att Private practice och Grey’s Anatomy fortfarande följer varandra och då och då dyker någon av karaktärerna i Grey’s upp. Oavsett vad jag tycker om säsong tre kommer jag att se de resterande säsongerna för eller senare.

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Annika
    Apr 17, 2012 @ 04:56:27

    Jag håller med dig, säs 3 är ganska så konfliktfylld

    Gilla

    Svara

Kommentera

