Fynda hårtork på ÖoB

Foto: Sofie

Ibland har man bara sån tur, min hårtork håller på att ge upp men jag har inte riktigt velat engagera mig i att köpa en ny. Igår när jag var på ÖoB hade dem utförsäljning på lite utgående varor, däribland ett par olika hårtorkar. Jag fastnade för en av dem, den hade ingen kartong men alla andra delar verkade finnas med. Priset var 299 kr och så 50% på det.

När jag kom fram till kassan hittad kassörskan inte hårtorken i kassan så hon slog in den hon tyckte var bra och jag priset blev 80 kr. Hon hade slagit in en hårtork som kostade 159 kr och så 50% på det. Kassörskan såg själv att det var fel eftersom det stod 299 kr på den jag köpte men lät det vara. Jag fick alltså en splitterny hårtork med 2 års garanti för 80 kr.

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Annika
    Feb 12, 2012 @ 19:26:04

    Ibland har man tur

    Gilla

    Svara

Kommentera

