Trevliga grannar man har…

Jag har varit inne i stan och gjort ärenden med mamma under eftermiddagen. Vi rörde oss runt Fridhemsplan och var på In & Finn och ÖoB. Sen mötte JK och en god vän till mig upp och vi åkte ute till EGs Fyndmarknad och ICA Maxi. När jag släpptes av hemma hade jag ett antal kassar att släpa in. Min vän hjälpte mig in genom porten och fram till hissen. Där stod en av mina grannar och väntade på hissen. När hissen kom gick hon in och jag plockade upp så många kassar jag kunde och var på väg att ta tag i dörren. Då inser jag att hon har klivit in och släppt dörren så jag hinner inte tag tag i den utan hissdörren går igen och hon åker upp. Hur trevligt är det på en skala?!

Hade det varit jag hade jag åtminstone hållt upp dörren så att min granne kunde komma in med sina kassar. Men icke sa Nicke, jag slutar aldrig förundras över folks egoism och respektlöshet.

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Annika
    Jan 27, 2012 @ 08:53:12

    Fruktansvärt oförskämt och ouppfostrat

    Gilla

    Svara

Kommentera

