Tips: Fogón del taco

Läste i Metro wkdf ör ett tag sen (fredagen den 25 november, sidan 06) om en lunchrestaurang som serverar ”Mexmat med äkta känsla”. Jonas Cramby, krogskribent hade varit där och testat och anser det vara ”Stockholms bästa budgetlunch”. Restaurangen heter Fogón del taco och ligger på Bohusgatan 29. Dem skriver även på sin hemsida att dem har alternativ för vegetarianer. Helt klart värt att testa, undra bara när jag kan ät lunch på Söder?!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Annika
    Dec 07, 2011 @ 07:36:17

    Lät ju himla spännande, håller jag med om. Det måste vara mitt emot Folksamhuset

    Gilla

    Svara

  2. Vanessa
    Dec 14, 2011 @ 03:28:22

    Lät ju himla spännande, håller jag med om. Det måste vara mitt emot Folksamhuset
    +1

    Gilla

    Svara

Kommentera

