Bio: Tintins äventyr – Enhörningens hemlighet

Idag har jag sett min första 3D-film, Tintins äventyr – Enhörningens hemlighet. Jag var ganska skeptisk till 3D innan men blev positivt överraskad. Det var inte så farligt som jag trodde och inte så speciellt heller. Det var helt enkelt okej.

Tintin å andra sidan är verkligen en äventyrsfilm. Allting händer och allting går bra, till slut 😉

Mer vill jag inte säga. Filmen har Världspremiär nu på fredag, den 20 oktober och den är väl värd ett besök. Om inte annat bara för att det är Tintin.

Foto: Johan

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. JK
    Okt 27, 2011 @ 07:06:09

    Snygga brillor. It’s you!
    Så Buddy Holly

    Gilla

    Svara

Kommentera

