Tips: Veganpizza på Tevere

Som vegetarian äter jag inte pizza, anledningen är att jag inte vet om osten är vegetarisk eller inte. Så jag har inte ätit pizza på stan på över ett år. Men nu har jag hittat ett ställe som har vegapizza. Restaurangen heter Tevere och ligger på Nytorget. Dem har sex olika pizzor att välja på med sojaost och sojakött. Så nu vet jag var jag kan få en pizza när jag blir sugen 🙂

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Potatis Svensson
    Nov 10, 2011 @ 10:53:46

    Jag älskar deras pizzor , det är bara synd att det är så dyrt och att de inte alltid är särskilt trevliga där, och inte heller säger till när en av ingredienserna man ska få på pizzan är slut 😦 Men äter där ändå , love pizza !

    Gilla

    Svara

Kommentera

