Skoshopping

Foto: Sofie

Jag vet inte om jag borde erkänna detta, men på mindre än ett dygn har jag köpt fyra par skor. Alla på rea.

Igår blev det ett par ljuslila loafers, dem var nedsatta 300 kr. Idag blev det två par mocka pumps, ett par bruna och ett par svarta. Pumpsen var på 70% rea så jag betalade mindre för båda paren än vad ett par kostar till ordinariepris. Sedan hittade jag ett par underbara italienska stövlar på ABCD till 55% rea. Jag känner mig otroligt nöjd med mina skoköp *ler glatt*

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Annika
    Aug 20, 2011 @ 21:06:26

    tur att mamma hade plånboken med sig 😉

    Gilla

    Svara

  2. Sofie
    Aug 21, 2011 @ 07:42:33

    Verkligen *ler*

    Gilla

    Svara

  3. JK
    Aug 21, 2011 @ 07:49:39

    Stövlarna var ju väldigt vackra och till vilket pris! 🙂

    Gilla

    Svara

  4. Maria
    Aug 21, 2011 @ 18:33:45

    ååå! finns inget som är så skönt som Italienskt läder 😉 låna? *skoja bara*

    Gilla

    Svara

Kommentera

