Tips: StikkiNikki Gelato

Om du gillar glass ska du ta en sväng förbi StikkiNikki Gelato på Götgatsbacken (adressen är Götgatan 46). Det bästa är att dem gör sin glass själva och skryter med att deras glass är fri från ”äckliga kemikalier”. Det kan inte blir bättre 🙂

Jag provade deras Peanutbutter crumble, helt underbar. En kula kostar 25 kronor och räcker mer än nog. Det kommer bli fler besök på StikkiNikki Gelato.

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Gabriella
    Mar 13, 2013 @ 11:15:57

    Hej!
    I samband med att StikkiNikki öppnar igen på Götgatan har jag, Gabriella, fått i uppgift att göra ett kreativt montage med reviews/ blogginlägg om deras glass från bloggar och tidningar.

    Jag vill gärna använda mig av din review i sin helhet (text+ ev. bild).
    Om jag får?

    Om ja, kopierar jag reviewen i bästa mån det går eller så får du mer än gärna skicka mig en kopia av din review i odt/word-format till min mail.

    Då vet jag att ditt inlägg visas exakt som du vill 🙂

    Med soliga hälsningar,
    Gabriella

    Gilla

    Svara

Kommentera

