Födelsedagsfest

Igår hade jag en liten födelsedagsfest. Jag vill bjuda på något annat än det traditionella, chips med dip eller grönsaksstavar med dip så jag provade ett recept från hushållspappret. Ja, du läste rätt. Receptet kommer från hushållspappret. Det är en röra på marshmallowfluff och Philadephiaost (en burk av varje). Sedan dippar man frukt; jag valde jordgubbar, päron och äpple. Det var supermumsigt och bra om man är vegetarian.

Foto: Sofie

Jag fick en vacker bukett blommor, en rosa fransk plåtburk och en flaska Pol Roger. Igår fick jag shampoo och balsam från Philip B och matchaden kökshanddukar och förkläde. Tack för alla fina presenter.

Foto: Sofie

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Annika
    Maj 08, 2011 @ 08:39:57

    vilka vackra blommor och kuliga presenter du fick 🙂

    Gilla

    Svara

Kommentera

