Dag 19+20: Ledig

Midsommar och jag har varit ledig. Midsommarafton började jag med att tvätta, blir så när man har fullt upp i veckorna. Sedan åkte jag hem till exet för att klappa på Lilo. Vi tog även en lång promenad genom stan, stannade till på Friday’s för lunch och en Mudslide. Det är min absoluta favoritdrink just nu. Vi fortsatte promenaden och skiljdes åt vi tunnelbanan i Skanstull.

Idag tog jag det lugnt på dagen, vi var iväg och handlade lite och sen åkte jag till Heron City för att gå på bio. Valet föll på Robin Hood med Russell Crow och Cate Blanchett. Filmen var riktigt bra även om det var en något annan vinkling på hela storyn kring Robin Hood.

Allt som allt har jag haft ett par bra lediga midsommardagar och imorgon fortsätter gruppraktiken. Nu är det bara en vecka kvar.

Kommentera

