Ny mobil: Samsung S8000 Jet Gold edition

Foto: Sofie

Jag köpt ny mobiltelefon. Min gamla har strulat en hel del på sistone och jag har gått och funderat på en ny. Idag gjorde jag slag i saken. Det blev en Samsung S8000 Jet, Gold Edition. Den är såå snygg. Funktionsmässigt är den nog också bra 😉

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Charlotte
    Maj 10, 2010 @ 19:33:11

    Jättefin! 😀

    Gilla

    Svara

  2. Annika
    Maj 10, 2010 @ 21:07:27

    den är bara såååå Sofie

    Gilla

    Svara

  3. Em
    Maj 11, 2010 @ 00:27:51

    Hej! Jag hittade din blogg genom Google och har nu läst en bit tillbaka – jätteintressant läsning måste jag säga. Jag jobbar inom bankväsendet utomlands, men läser homiletik och religionsspykologi på distans och tycker att din blogg är inspirerande.

    Allt gott!
    Em

    Gilla

    Svara

  4. Andrea
    Jul 30, 2010 @ 21:26:26

    Tack för en bra blogg!!

    Blev lite avundsjuk när jag såg telefonen du köpt. Gick och köpte en likadan telefon. Beställde min från http://www.nymobil.se , de har den på kampanj där man får den för 0 :- med ett 12 månaders abonnemang 😉

    Gilla

    Svara

    • Sofie
      Jul 31, 2010 @ 21:19:07

      Jag fick den också för 0 kronor 🙂
      Gillade just denna med guld kant, deras Limited Edition. Den svarta var alldeles för svart, avskyr helsvarta telefoner. En telefon ska vara lite annorlunda, lite speciell.

      Gilla

      Svara

Kommentera

