Middag: Vegetarisk Tunnbrödsrulle

Jag gillar tunnbrödsrullar och har gjort sen barnsben. Förrut åt jag alltid tunnbrödsrulle med hamburgare men det går ju inte längre. Ikväll lagade jag istället vegetarisk tunnbrödsrulle och det var såå gott. I min tunnbrödsrulle hade jag hemlagat potatismos, rödlök, lite rester av gårdagens sallad som bestod av majs, avokado och körsbärstomater samt en vegetarisk grillad filé (Hälsans Kök). Jag toppade allt med lite rösås, vilket var riktigt smarrigt. Allt som allt var det en riktigt god middag.

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Annika
    Mar 15, 2010 @ 20:17:02

    om man bortser från den där filen lät det väldigt gott

    Gilla

    Svara

  2. Annika
    Mar 16, 2010 @ 10:42:51

    kyckling låter bättre

    Gilla

    Svara

Kommentera

