Santa Maria Explosion Taco Spice Mix

 Till middag lagade jag tacos och jag provade Santa Marias ny kryddmix, Explosion Taco Spice Mix. Det är en starkare variant på deras vanliga kryddfix för tacos. Men vilken katastrof, det smakade bara starkt. Så starkt att det brände i munnen men ingen egentlig smak. Så jag gav upp. Inge höjdar middag och jag rekommenderar den verkligen inte. Det var något av det värsta jag ätit.

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Annika
    Dec 19, 2009 @ 08:18:36

    starkt för att det ska vara starkt och inget annat är löjligt

    Gilla

    Svara

Kommentera

