Varning för dålig Skomakare

Idag var det dags att hämta stövlarna hos skomakaren och inte hade det blivit bättre. Skinnbiten på insidan satt kvar, det han istället hade gjort var att töja ut skönt kring ankeln och hälen, inte bra. Nu glappar skorna istället. Det värsta var att jag skulle vara tacksam för att dem hade fixat skorna. Då skorna var mindre än 2 år gamla skulle jag, enligt skomakarens fru, ha gått tillbaka med dem. Då frågade jag varför skomakaren inte sa att han inte kunde laga dem när jag var inne första gången. Det ville frugan inte svara på. Jag frågade igen men hon ville inte lyssna på mig så jag tog mina skor och gick därifrån. Å inte tänker jag gå tillbaka, inte tänkte jag berätta vilken skomakare det var men nu gör jag det. Skomakaren heter Chamoun Sko och väskservice och finns på Ringvägen 145. Mitt råd till dig är alltså att INTE gå dit.

Kommentera

