Tummen upp för ICA

Häromdagen fick jag ett litet fönsterkuvert med ett kort i. Jag väntade inte på något kort så jag undrade vad det kunde vara. Varför bara öppna det? Det är ju för enkelt *ler* När jag väl öppnade det så visade det sig att det var ett ICA-kort, ni vet ett medlemskort hos ICA. Men jag har redan ett och hande inte beställt ett nytt. I brevet som följde med kunde jag läsa att jag fått detta kort för att jag begärt ett nytt kort eller för att min inte fungerar. Det sistnämnda stämmer, mitt kort har krånglat en längre tid och det händer ofta att kassapersonalen får knappa in det manuellt. Så, ICAs kassor har tydligen registrerat detta och ICA skickade därmed ett nytt kort till mig. Jag blev riktigt glad och förvånad eftersom jag gått och tänkt ett tag att jag borde ringa och beställa ett ersättningskort. Nu behöver jag inte det *glad*

Kommentera

