Middag på La Cucaracha

Nu i helgen har jag ätit middag på La Cucaracha som är en spansk tapasrestaurang. Jag är verkligen förtjust i tapas men kommer inte gå tillbaka till La Cucaracha. Maten smakade liksom ingenting, eller okej tomatsalladen var god och seeanoskinkan smakde bra. Resten av rätterna var dock ganska lama i smaken, till och med aiolin smakade lamt. Nej, jag rekommenderar inte La Cucaracha.

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Helena
    Sep 10, 2009 @ 22:04:13

    Jag var där förra helgen och var verkligen inte besviken =)
    Vi tog en storbuffé med 9 olika rätter (vi var ett stort sällskap) och allt var mycket gott men musslorna och calamaresarna klart bäst, tycker jag! Å andra sidan är jag inget fan av stark mat, så det var kanske därför. Stannade ni till salsaklubben efteråt? Det gjorde vi, och den var ju sanslöst grymm! För att inte tala om drinkarna 😉
    Love Helena
    (från feminism-kursen)

    Gilla

    Svara

    • Sofie
      Sep 11, 2009 @ 08:28:03

      Vad kul att du gillade det 🙂 Nopps, vi stannade inte kvar. Var inte så sugna på en helkväll på stan. Det blev glass i gamla stan istället och så passade vi på att hälsa på en kompis som jobbar på att säga hej till en kompis som strax skulle börja på en av klubbarna nere i gamla stan. Sen bar det av hemmåt.

      Gilla

      Svara

  2. Annika
    Sep 11, 2009 @ 10:26:20

    Tabac i gamla stan är bättre

    Gilla

    Svara

  3. Helena
    Sep 12, 2009 @ 12:07:19

    Då får man kanske ta sig dit nån gång =)

    Gilla

    Svara

Kommentera

