Picknick på Djurgården

Idag tänkte jag överraska älsklingen med en picknick (får hoppas att han inte läser min blogg på jobbet). Jag har gjort i ordning en pastasallad med penne pasta, fräst skinka och lök, majs, minitomater och avokado. Över det ringlade jag lite balamicocream och olivolja. Sen blir det lite färsk baguette med cream cheese. Självklart har jag också gjort lite rösås (se tidigare blogg) som går bra både till salladen och brödet. Efter blir det färska hallon och jag tror jag ska se om det finns lite choklad eller något annat gott också.

Tänkte att vi skulle åka ut på Djurgården, där finns det myckt fina grönområden och lite bilar. Perfekt för en picknick 🙂

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Louise
    Aug 06, 2009 @ 16:34:24

    Myyys!!! Ha så trevligt! 🙂

    Gilla

    Svara

Kommentera

