Middag på Texas Longhorn

Ikväll har jag ätit middag på Texas Longhorn nere i Hammarby Sjöstad. Jag var där med mamma, hennes man och så brorsan med familj. Vi satt ute och det var riktigt mysigt. Till middag åt jag Carne Casada Bontana, det är ”en korg med nachochips som toppas med Texas no bean chili, cheddarostsås, hackad rödlök, gräslök, gräddfil & jalapenos.” Efterråt blev det Oreo Cookie Pie, men tyvärr var den ingen höjdare. Själva pajbotten var gjord av Oreo-kakor och så var den fylld med glass och någon form av choklad. Inte min favorit men maten var god och det var trevligt sällskap.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Annika
    Jul 02, 2009 @ 11:05:38

    jag åt ju oxfile som iofs var gott, men det ändå godast med grillad kyckling

    Gilla

    Svara

Kommentera

