Idag blev jag kär, i en väska ;-)

När jag var nere på stan passade jag på att kolla in Louis Vuittons nya butik på Birger Jarslgatan. Där inne blev jag kär, min nya kärlek är en Louis Vuitton Wilshire Boulevard i färgen Rose Pop. Den är underbar, alldeles rosa och glansig. Men när man är student är 5800 kr lite mycket för en väska…

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Joanne
    Jun 15, 2009 @ 05:39:09

    Åh! Den väskan är juvlig, men jag är mest förtjust i färgen amarante! Ska försöka ta mig dit i veckan och klämma lite ;P

    Gilla

    Svara

  2. Jeanette
    Jun 25, 2009 @ 09:20:40

    Jag tycker att 5800 alltid låter mycket för en väska, student eller inte. Men jag förstår dig – jag blir ofta kär i väskor, kaffekoppar och vinglas…..

    Gilla

    Svara

Kommentera

