Då var det valdag till Europa Parlamentet

Har du varit och röstat idag? Om inte så har du fortfarande några timmar på dig, vallokalerna stänger kl 21:00 idag.

Själv så var jag och röstade på eftermiddagen, jag tog min röstsedel och mitt legitimation och gick till min vallokal. Jag skulle rösta på Frans Schartaus gymnasium som bara ligger några meter hemifrån. På vägen in i skolan tog jag min valsedel och så gick jag in och la min röst. Det känns skönt att ha röstat och det ska bli spännande att höra hur det går i valet, vilka som kommer representera Sverige i Europa Parlamentet.

Det är dessutom inte så långt kvar tills jag ska gå till vallokalen igen, den 20 september är det val till Kyrkofullmäktige. Du som fortfarande är medlem i Svenska Kyrkan kom ihåg att gå och rösta då också.

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Pjoltas
    Jun 07, 2009 @ 19:30:05

    Kul att man kunde rösta på ett gymnasium..tänk och skicka ner alla ungjävlar till Bryssel…Vad förvånade alla skulle bli!
    =)

    Gilla

    Svara

Kommentera

