Angel of Dreaming

26151-lBild: http://www.willowtreeshop.com/willowtree2007/willow-tree-26151.html

Idag har jag varit på Gummessons, en kristenbokhandel på Tegnérgatan i Stockholm. Jag gick dit för att titta på böcker men kom istället hem med en liten ängel från Willow Tree. Det blev Angel om Dreaming som beskyddar mina förhoppninga och drömmar. Det kändes som att det passar mig bra just nu, speciellt då jag har mycket som händer och mycket att se fram emot. Men en hel del funderingar och en del oro, så det kändes viktigt att inte tappa bort förhoppningarna och drömmarna mitt i allt detta.

Det fanns dock många vackra änglar och jag önskar mig Angel of Caring då hon representar mig 🙂

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Annika
    Jun 05, 2009 @ 22:59:45

    det fanns många fina att välja emellan

    Gilla

    Svara

Kommentera

