Trött… Såå trött

Jag har varit ordentligt trött de senaste dagarna och känner att tiden bara flyter bort. Att jag inte riktigt har koll på vardagen och mina tankar. Som i morse, jag skulle vara på en anställningsintervju kl 10. Så jag gick upp, gjorde mig i ordning och åkte. När jag kommer dit tittar de lite frågande på mig och undrar om jag har rätt tid. Absolut, svara jag. Sen tittar jag i almanackan och det visar sig att jag skulle vara där kl 11. *suck* Så jag gick och åt frukost och kom tillbaka en timme senare. Snacka om förvirrad och snacka om slöseri med tid.

Terminen är snart slut, skriver sista tentan på lördag. Hoppas att det blir bättre efter det.

Kommentera

