Avbruten Spärrvaktsutbildning

Jag har gått och funderat en hel del under de två första dagarna av spärrvaktsutbildningen. Det har framförallt varit två funderingar, det första är att utbildningen tar för myckt tid i anspråk, tid då jag skulle behöva plugga. Det andra är att jag har känt att det av olika anledningar inte är ett jobb som passar mig. Så idag tog jag beslutet att hoppa av kursen och söka mig ett annat sommarjobb. Ett jobb som börjar efter 6 juni då jag har min sista tenta. Allt för att ha tid till mina studier, de är trots allt viktigast för mig. Det känns så skönt och jag ser fram emot att grotta ner mig i mina hebreiska böcker.

Kommentera

