Födelsedagsfrukost på Grand Hotel

 Idag fyller jag år, jag blir 31. För att fira min födelsedag bjöd mamma mig på frukost på Grand Hotel. Jag absolut älskar deras God morgon frukost, det är en lite nyttigare frukost med yoghurt och frukt.  Jag brukar bytta ut det japanska teet eller koffeinfria kaffe mot Grand hotels eget te, det är supergott och går att köpa hos dem.

God morgon frukost
295 kr

Färskpressad juice och
Ginseng Cocktail
Brödkorg med frukostbullar; croissant, rågbröd,
wienerbröd och kanelbullar
Tallrik med ost, skinka,
korv och grönsaker
Lättyoghurt med färska bär och honungsrostade hasselnötter
Avocadokeso
Färsk fruktsallad
Japanskt grönt te eller koffeinfritt kaffe

Visst kostar det en del att äta frukost på Grand men det är så himla mysigt, det är lugnt och servicen är perfekt. Jag rekommenderar verkligen en frukost i Cadierbaren på Grand Hotel. Dem har öppet måndag till fredag mellan 7:00  och 11:00 och lördag och söndag mellan 8:00 och 11:00. Deras frukostpaket kostar från 255 kr men det går även att beställa enskillda rätter. Se mer på deras hemsida där det även går att boka bord vilket är att rekommendera då det kan vara ganska så fullt.

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Annika
    Maj 06, 2009 @ 14:04:32

    det var så lite så gumman och grattis igen
    kram mamma

    Gilla

    Svara

Kommentera

