Hälsotallrik på 7 Knop

Idag skulle jag äta middag på 7 Knop, det ligger vid Nytorget på Söder. Jag hade sett fram emot det i flera dagar då jag inte varit där på ett tag. Deras hälsotallrik är helt fantastisk, jag brukar äta den med kyckling. Det är ris, kyckling, tomatsallsa, avokado, lite sallad och så keso. Tyvärr var riset slut idag så jag fick bulgur istället, ingen höjdare. Vart riktigt besviken. Så det får bli ytterligare ett besök inom kort. 🙂

7 Knop ligger som sagt vid Nytorget och har bra öppettider. På helgerna har de en supermysig frukostbufféet med fil, yoghurt, flingor, ägg och mackor. Riktigt smarrigt och bara 99 kr. Rekommderas, å så självklart hälsotallrikarna.

Kommentera

