Ben and Jerry's Glassbar

Ikväll när jag var ute och gick så gick jag igenom Gamla Stan. Väl nere på Västerlånggatan upptäckte jag att den traditionella, gamla glassbaren hade ersätts av en ny, nämligen Ben and Jerry’s. Helt klart underbart. Jag absolut älskar deras glass, min favorit och den jag nästan bara äter är Cookie Dough. Sen diggar jag ju också deras Sandwich. Eftersom jag precis hade fikat blev det ingen glass idag men kanske ett besök i helgen. 🙂

Så här står det på Allt om Stockholms hemsida:

Ben & Jerry’s
Västerlånggatan 41, Gamla Stan.
Välj bland 24 smaker ut Ben & jerry’s sortiment. Finns även milkshake, hotshake, core sundae, amerikanska bakverk och hemlagade våfflor. Den 21 april äger Ben & Jerry’s globala ”Free Cone Day” rum. Då bjuder Ben & Jerry’s på gratis glass!

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Jeanette
    Apr 18, 2009 @ 09:26:02

    Fantastiskt! Härligt! Underbart! Ser fram emot min resa till Stockholm lite extra nu….Åh, det finns ju inte ord för att beskriva hur gott det är.

    Gilla

    Svara

  2. Jeanette
    Apr 18, 2009 @ 10:10:28

    Låter mycket trevligt. Jag kommer andra helgen i maj, jag hör av mig när det närmar sig.

    Gilla

    Svara

Kommentera

