TV: Grey's Anatomy

Ända sedan Sex and the City slutade sändas har jag saknat en serie att följa, eller egentligen en serie som fångar mig så pass mycket att jag vill följa den. Jag har tittat lite på Deperate Housewifes, det har varit Uggly Betty och så försökte jag mig på Gossip Girl. Men inget fastnade riktigt. Sen pratade alla om Grey’s Anatomy så jag tittade lite då och då. Men även här fastnade jag inte, i alla fall inte på en gång. Nu är jag dock fast och har varit åtminstone sen årsskiftet men troligtvis sen i höstas.

Mina två favoriter är McSteamy och Dr Torres. Han är bara såå snygg och hon är hur cool som helst. Så nu följer jag serien med spänning och ser fram emot onsdagskvällar i TVsoffan.

Kommentera

