Så ligger ansökan snart på lådan

Nu har jag äntligen tagit tag i ansöka till Svenska Kyrkans grundkurs. Ansökan är skriven, bilagorna bifogade och referenserna tillfrågade 🙂 Till slut bestämde jag mig för Hagabergs distans variant i första hand och den sk Stockholmsmodellen på Sigtuna i andra hand.

Så nu är det bara att vänta och se, blir troligtvis intervju i maj och svar innan midsommar. *håll tummarna*

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Niina
    Apr 09, 2009 @ 09:19:19

    *håller tummarna* 🙂 Jag skickade min ansökan i början av veckan och nu är det bara att vänta och se, som sagt. Antingen blir det Sjövik, Vadstena eller i Hjo…Glad Påsk!

    Gilla

    Svara

  2. Louise
    Apr 09, 2009 @ 09:30:28

    Tjohoo!! Jag håller tummarna stenhårt! Glad Påsk, vännen!!

    Gilla

    Svara

  3. Annika
    Apr 10, 2009 @ 17:50:53

    självklart håller vi tummarna för dig
    kram mamma

    Gilla

    Svara

Kommentera

